tasha loves you

tasha loves you

Monday 22 September 2014

42 hari sebelum SPM


 
Selamat petang uolls, Assalamualaikum.
aku nak kongsi sikit kegelisahan menyambut hari penentu masa depan aku ni, HAHA. okayyy.. today is ekceli 42-days-towards-spm gementar aku bagai nak rak. serius wei aku xready lagi even i got a month and half utk final speed. sebenarnya aku ni baru tersedar yg dh tinggal sebulan lebih nak duduk spm, hmm kebal kau belum habis cover semua topics. soo dalam masa menanti kedatangan spm ni i'll found a sleepless night *keciannyee*hee
 
jadi apa kena mengena dgn gambar atas tu? haaaaaa tu gambar 2 tahun yang lalu. *hmm.. muka pun nampak budak2 lagi*. we were at Wisma Bandaraya Kota Kinabalu representing our school for the Uncle Bugs Inno Camp.Bukan kami berempat ja, ada lagi tp diorang xmasuk scene ni. During the camp, I learnt banyak new things. I met new friends. mmg that were the precious moment la. Me as the CFO of my company, EiEi Company SDN. BHD. anddd my company won at the fourth place. Alhamdulillah dapat juga la hadiah :b
 
tu cerita 2 tahun yang lepas TAPI aku rasa macam baru awal tahun ni kita orang pegi sana. pejam celik pejam celik next month dahh nak sit spm. how time flies! sooooo fast! rasa macam 5 tahun xcukup untuk buat kenangan yang banyak dgn kwn2 utk dikenang in the future. *ye ke xcukup, tasha?*
 
haha ok la untuk entry kali ni tu ja la dulu. anywayy, for all my batch out there, from me, G DOUBLE O D L U C K! let's rock the world batch97! Keep calm because we senior 2014. k dah dah kalau tulis banyak lagi,kejap lg kluar la merapu si tasha ni. haha byeee xoxo :*

No comments:

Post a Comment